Tuesday, December 17, 2013

Jamu Pengantin Dara

Jamu Pengantin Dara rm65/10 biji

Jamu pengantin dara rm 65.00

 jamu susuk dara
20 sebab wanita perlukan jamu pengantin dara?
1- Wanita yang belom monopos.
2- Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau
5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari faraj bukan kencing
6- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin
7- Wanita Rahim kembang selepas period
8- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan
9- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap
10- wanita yg sudah mempunyai banyak masalah dalaman
11- wanita yang nak rawat cyst n fibroid
12- wanita yg ingin mencegah dari terjadinye kanser serviks
13- wanita yg peka pada penjagaan diri, faraj n rahim..guna jamu pengantin 3 bulan sekali atau 6 bulan sekali jeee
14- wanita yang ingin sentiasa menjadi DARA utk suami tercinta
15- wanita yang rasa diri kurang sihat akibat masalah dalaman
16- wanita yang ada masalah peranakkan turun / tombong
17- wanita yang rasa suami pandang wanita lain baik cepat2 beli jamu ni.
18- wanita yang ingin merasa nikmat malam pertama..mcm dulu2..
19- wanita yg rasa rendah diri sangat2 tentang hubungan INTIM
20- wanita yg betul2 sygkan ikatan PERKAHWINAN. agar terus mekar n bahagia selalu

 
 
JAMU PENGANTIN DARA ini amat sesuai untuk mengeluarkan saki baki darah kotor,parasit yg terperam dan segala kekotoran yg ada yang ade di dlm miss V kita.dan slps 3 hari, tubuh badan sudah mula pulih & agak kuat untuk menerima apa jua bentuk pemulihan..ketika itu bolehlah amalkan JAMU AKU DARA pula..jgn lupa, utk menjaga Harta yg amat berharga itu, amalkan juga MASKER VAGINA pula, Insyaallah suami anda akn jadi org yg paling bahagia krn beristerikan anda….

Fungsi utama JPD ;
- berupaya untuk menyerap dan menyedut segala jenis kotoran seperti darah beku (yang menyebabkan saluran rahim tersumbat, sukar untuk hamil), lendir keputihan, air mazi dan air mani (bg yg kerap berjimak/bersama) di dalam rahim
- kotoran ini akan terkumpul bersama ramuan jamu membentuk gumpalan dan akan keluar dari miss V anda
- oleh itu, anda di nasihatkan untuk mengeluarkan semula ramuan jamu di dalam miss V selepas hari ke-4 kerana masih terdapat sisa2 kotoran di dalamnya
- selepas semua kotoran di keluarkan, rahim anda akan menjadi bersih , sihat dan subur, sesuai untuk ‘menanam benih’…insyaAllah

CARA PENGGUNAAN:-

JAMU PENGANTIN DARA RM 65 satu botol 10biji….. tuk 3 hari jer- first day nak guna, insert 2 biji (kiri + kanan) hari yg sama, makan 4 biji waktu malam sebelum tidur (time pengambilan utk 1 mlm ni, x leh bersetubuh)…malam esoknya, makan 2 biji lagi sebelum tidur… malam lusanya, makan 2 biji lagi sebelum tidur…dan, dalam masa 72 jam pengambilan jamu pengantin ni, tolong jgn minum ais, jgn makan durian, sebab durian panas, herba pun panas.. nanti tak tahan.. jgn minum air kelapa sebab ia mengurangkan khasiat herba…genap 72 jam, harus korek n kluarkan pengantin tu…ULANGI PROSES PEMBERSIHAN NI 3 BULAN SEKALI

a) CARA INSERT JAMU PENGANTIN DARA:

Duduk mencangkung, pastu masukkan 1/2 jari telunjuk..rasa dinding kanan, rasa dinding kiri, rasa bahagian atas, bawah, seterusnya masukkan 3/4 jari telunjuk tu lebih dalam, kemudian akan ada daging lembut yg berbentuk separa bulat..yang itu adalah pintu rahim..buat finger round sekeliling pintu rahim tu..di sebelah kanan dan kiri pintu rahim ada ruang atau rongga skit..kat situlah nak parking kapsul..PASTIKAN KUKU PENDEK DAN JARI BERSIH!!

cara memasukkan jamu pengantin dara
CARA MEMASUKKAN JPD KE DALAM PANGKAL RAHIM

b) CARA KOREK JAMU PENGANTIN DARA

Memang susah skit nak korek lepas dah ketat..lumurkan jari dgn minyak zaitun @ INTIM GEL, duduk cangkung..pastu masukkan jari perlahan2..cari herba di tempat yg sama kita parking tu, then korek kuar perlahan-lahan. Cuba korek kuar semua pada hari ketiga. Tapi jika tak boleh, cuba lagi hari ke-4 dan ke-5. InsyaAllah boleh kuar semua. Pastikan tiada herba or rasa berpasir lagi di ruang pelipat dalam tempat parking tu. Cari juga pada pelipat-pelipat lain. Kadang-kadang herba ni suka lekat dekat tempatyang berlipat dalam miss v tu. Pastikan semua kuar ye..korek semua lendir dan serdak-serdak yang boleh dirasa.

INFO PASAL JAMU PENGANTIN DARA

Semasa Pengambilan Jamu Susuk Pengantin RM65 (utk rawatan 3 hari)..

  • Tolong jangan minum ais, air sejuk, makanan dari peti sejuk (yg dimakan begitu sahaja),jangan makan durian (durian panas), jgn minum air kelapa sbb air kelapa adalah penawar..
  • Jika pantang di atas tidak diikuti…makan la berbotol2 pun, vagina tetap KURG ketat sbb sentiasa berair. Kena ulang pakai kerap nanti…..
  • cukup 72 jam pastikan herba dikorek keluar..
  • Jika anda tak pasti bagaimana nak insert jpd..cuba masukkan jari dahulu..rasakan bahagian kiri kanan di dalam vagina..masa tu secara otomatik kita boleh taw mcm mana nak letak.
  • Begitu juga semasa nak korek keluar…kita boleh rasakan ada benda dihujung hari semasa nak korek tu..boleh kuis2 kotoran tu supaya keluar.
  • Penggunaan jamu susuk pengantin seeloknya dibuat pada WAKTU MALAM (MASA NAK TIDUR) supaya bila kita insert semasa nak tidur , pergerakan kurang dan tiada risiko KAPSUL TU TERKELUAR jika di insert sedalamnya.

TAKE NOTE!!

kalau 1st time pakai jpd x kuar apa2.. mungkin sbb tabiat permakanan kita, teruskan rawatan bersama JSD..

“Akak pernah pakai & makan jamu pengantin tapi x da ape2 pon yg kluar… Masalah akak longgar & basah. Kenapa x da ape2 kesan langsung ah…Sedih…Dalah mahal juge harganye..”

J: dulu saya ade customer yg ade masalah faraj banyak air. mmg mase mule2 insert jpd, dlm 3 hari tu die rase faraj x ketat pun n asyik kencing je. lps 3 hari korek mmg xde pape kuar. sy call hani n hani ckp tu mmg tindak balas bagi orang yg rahim kembang sgt sbb jamu tu akn serap air dulu. bile die overload serap air mmg jamu tu akan hancur n keluar mase kite buang air sbb tu lps 3 hari korek x kuar pape. selalu kes macam ni hani cakap dikire kronik n boleh repeat jamu pengantin dara lagi skali. saya suruh customer tu repeat n alhamdulillah, kali ke 2 insert baru die kate faraj rase ketat siket n lepas 3 hari korek, kotor2 sume keluar. start tu die dah takde masalah faraj becak lagi n die amalkan jamu aku dara atau intim gel untuk slowly mengetatkan faraj die. sekadar berkongsi pengalaman..

testimoni JPD
ANTARA “ALIEN” YG KELUAR MELALUI MISS V SETELAH REMPAH JPD DIKELUARKAN



Mengapa produk JAMU SUSUK DARA – “PENGANTIN DARA” laku di pasaran??

1- Rempah JAMU SUSUK DARA – “PENGANTIN DARA” yang di masukkan ke dalam faraj akan meresap semua jenis air dan lender termasuk di dalam rahim dan ini akan membantu mempercep
…atkan proses pengecutan rahim secara keseluruhannya.

3- Ketika rempah JAMU SUSUK DARA – “PENGANTIN DARA” sedang bekerja rahim akan mengecut dan mengeluarkan segala jenis cecair. Cecair ini akan turun kemulut rahim dan jatuh ke dalam faraj.

4. Nikmatnya ketika bersetubuh, ketika rempah JAMU SUSUK DARA – “PENGANTIN DARA” masih lagi berada di dalam faraj anda, rempah JAMU SUSUK DARA – “PENGANTIN DARA” akan menyedut air dari zakar sehingga menpercepatkan air mani keluar.

6- Rempah herba JAMU SUSUK DARA – “PENGANTIN DARA” yang di makan pula berfungsi sebagai ubat untuk mengecutkan rahim dan faraj. Rempah JAMU SUSUK DARA – “PENGANTIN DARA” bertindak seperti memeras rahim untuk mengeluarkan air dari dalam rahim

No comments: