Wednesday, February 23, 2011

Premium Beautiful




Siapa kata PB mahal????tak mahal sebenarnya ..kalaula anda tahu faedah dan kelebihan yang anda akan dapat bila pakai premium beautiful...comfirmmmmm...ada akan tersenyum dan rasa berbaloi...baloi...bila pakai pb.....saya akan terangkan pada anda...harganya sangat-sangatlah berpatutan, kalau nak dibandingkn dgn kos gi slimming centre atau pun makan pil kurus atau pun minum produk2 pelangsingan yg belum tentu kemujarabannye & berkemungkinan besar ade bad side effects pulak...tapi kalau dengan pb...kita semua dah tau kesan dan faedahnya...testimonia pun dah banyak...tak perlu risau....dah la body cantik...kesihatan juga terjamin...

PB ni investment SEKALI SAHAJA SEUMUR HIDUP......... 
Pelik ker????Nak tau kenapa...sebab PB ni ade LIFETIME WARRANTY
sekiranya ader kerosakan macam benang tetetas , cangkuk tecabut , terkoyak...atau apa sahaja...cuma bagi semula pada saya...saya akan hantar pada stokis...dan kilang akan baiki kerosakan yang ada pada pb anda...senangkan...tak perlu beli yang baru...hantar kedai jahit  


 

Untuk sebarang pertanyaan anda boleh call saya bila-bila masa di talian

 

ORDER NOW, sms or call shikin 0133721146

 

Apa yang anda perlu lakukan adalah ambil saiz ukuran anda seperti dibawah...ini memudahkan saya mengetahui ukuran saiz anda... ukuran-ukuran hendaklah dalam(cm)
i)   ukuran puncak dada
ii)  ukuran bawah dada
iii) ukuran pinggang
iv) ukuran punggung

Kaedah bayaran:-

i)   lump sum cash. Bank-in to my A/C (MBB atau CIMB
ii)  credit card.
iii) buat loan RM 2,000 dengan Easy-RHB. cari lokasi Easy-RHB yang terdekat & bawa bersama MyKad anda . dalam masa 15 minit shj permohonan boleh diproses, diluluskan & terus bleh dapat duit, terus boleh bayar set PB.

(senang je kan, kan, kan....) Jangan lupa hubungi saya


0133721146 shikin

No comments: